Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Incremental lift pazarlama bağlamında, bir reklam kampanyasının gerçek etkisini ölçerek, yeni müşteriler kazandırma veya mevcut niyeti yakalama arasındaki farkı ortaya koyma anlamına gelir 12.
Bu ölçüm, aşağıdaki soruları yanıtlamaya yardımcı olur:
- Kampanya olmadan dönüşüm gerçekleşir miydi? 14
- Ücretli medya, yeni müşteriler mi kazandırıyor yoksa sadece zaten dönüşecek olan müşterileri mi yakalıyor? 1
Incremental lift'i hesaplamak için yaygın yöntemler arasında:
- Holdout grupları 12: Reklamlara maruz kalan bir grup ile maruz kalmayan bir kontrol grubunun karşılaştırılması 1.
- Geo-lift çalışmaları 12: Belirli bölgelerde kampanya yürütülmesi ve diğer pazarların kontrol grubu olarak tutulması 1.
- Ghost reklamlar 12: Gerçek bir reklam yerine, placebo reklam (örneğin, kamu hizmeti duyurusu) gösterilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: