Buradasın
Inbound pazarlama ne demek?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Inbound pazarlama, potansiyel müşterileri çekmek ve dönüştürmek için kişiselleştirilmiş içerikler oluşturarak ürün veya hizmetlere çekmeyi amaçlayan bir pazarlama stratejisidir 12.
Temel unsurları:
- İçerik pazarlaması: Blog yazıları, videolar, infografikler gibi 24.
- Arama motoru optimizasyonu (SEO): İçeriklerin arama motorlarında üst sıralarda görünmesi için optimize edilmesi 34.
- Sosyal medya: Hedef kitleyle etkileşim kurmak ve topluluk oluşturmak için 4.
- E-posta pazarlaması: Kişiselleştirilmiş e-postalarla müşterilere ulaşmak 34.
Inbound pazarlama, müşterilerin markayı doğal yollarla tanımasını ve güven kazanmasını sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: