Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
IMC'nin (Bütünleşik Pazarlama İletişimi) 7 temel ilkesi şunlardır:
- Müşteri Odaklılık: Müşteri memnuniyetini sağlamak ve beklentileri aşmak 34.
- Liderlik: Şirketin amacı, yönü ve iç ortamının uyumlu hale getirilmesi 3.
- İnsanların Katılımı: Çalışanların yetkinliklerinin geliştirilmesi ve karar alma süreçlerine dahil edilmesi 34.
- Süreç Yaklaşımı: Şirket içindeki tüm süreçlerin belgelenmesi ve yönetilmesi 34.
- Sürekli İyileştirme: Performansın sürekli olarak korunması ve geliştirilmesi 34.
- Veri Temelli Karar Verme: Üretim operasyonlarında veri ve kanıtların kullanılması 4.
- İlişki Yönetimi: Paydaşlarla güçlü ilişkiler kurulması 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: