Buradasın
IKEA kurumsal satış nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
IKEA kurumsal satış yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- IKEA Kurumsal Kart Başvurusu: Şahıs firmaları için vergi levhası fotokopisi ve T.C. kimlik numarası; şirketler için ise vergi levhası fotokopisi, imza sirküleri ve yetki belgesi gereklidir 35. Başvurular, IKEA.com.tr web sitesi veya IKEA mobil uygulaması üzerinden yapılabilir 3.
- Sipariş Verme: E-posta veya telefon yoluyla uzaktan sipariş verilebilir 13. Siparişler, IKEA'nın anlaşmalı nakliye şirketi tarafından uygun bir ücret karşılığında kapıya kadar teslim edilir 1.
- Dekorasyon Çözümleri: IKEA Kurumsal Satış departmanı, iç mimarlar ve satış personeli ile ihtiyaçlara göre en uygun dekorasyon çözümlerini sunar 13.
- Ödeme Seçenekleri: Banka havalesi, EFT veya mağazada taksit seçenekleri mevcuttur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: