IKEA kurumsal satış yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
IKEA Kurumsal Kart Başvurusu: Şahıs firmaları için vergi levhası fotokopisi ve T.C. kimlik numarası; şirketler için ise vergi levhası fotokopisi, imza sirküleri ve yetki belgesi gereklidir . Başvurular, IKEA.com.tr web sitesi veya IKEA mobil uygulaması üzerinden yapılabilir .
Sipariş Verme: E-posta veya telefon yoluyla uzaktan sipariş verilebilir . Siparişler, IKEA'nın anlaşmalı nakliye şirketi tarafından uygun bir ücret karşılığında kapıya kadar teslim edilir .
Dekorasyon Çözümleri: IKEA Kurumsal Satış departmanı, iç mimarlar ve satış personeli ile ihtiyaçlara göre en uygun dekorasyon çözümlerini sunar .
Ödeme Seçenekleri: Banka havalesi, EFT veya mağazada taksit seçenekleri mevcuttur .