• Buradasın

    İkas çapraz satış nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İkas'ta çapraz satış yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Uygun ürün ve hizmetleri seçme 1. Müşterilere önerilen ürün ve hizmetler, onların temel amacı ve aldıkları diğer ürün veya hizmetle ilgili olmalıdır 1.
    2. Doğru müşterilere ulaşma 1. Özellikle yazılım, elektronik ürünler ve danışmanlık gibi yüksek ücretli ürün veya hizmetler satılırken müşteri seçimi özenle yapılmalıdır 1.
    3. Israrcı olmama 1. Müşterilere aynı ürün veya hizmet birden fazla kez önerilmemelidir 1.
    4. Fiyat oranına dikkat etme 1. Ana ürünün yanında teklif edilecek ürün veya hizmetin fiyatı, ana ürünün fiyatının ortalama %25’ini geçmemelidir 1.
    Çapraz satış sırasında bu adımlara dikkat edilmesi, müşteri memnuniyetini ve satış hacmini artırabilir 1.
    İkas'ın çapraz satış özellikleri hakkında daha fazla bilgi için ikas.com ziyaret edilebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-ticarette çapraz satış nedir?

    E-ticarette çapraz satış (cross-selling), bir müşteriye incelediği, sepete eklediği veya satın aldığı asıl ürünle ilgili başka bir ürünü satmaya yönelik pazarlama yöntemidir. Bu yöntem, sadece ürün değil, hizmet satışlarında da uygulanabilir. E-ticarette çapraz satış örnekleri: Amazon. E-ticaret siteleri. Birlikte alınan ürünler. Çapraz satış yaparken dikkat edilmesi gerekenler: Teklif edilecek ürünlerin, müşterinin asıl amacı ile ilgili olması. Müşteri davranışlarına dikkat edilmesi. Müşteri direncinin, tekliflerin müşteri ihtiyaçlarına uygun olmasıyla aşılması.

    Çapraz satış örnekleri nelerdir?

    Çapraz satış (cross-selling) örnekleri şunlardır: 1. Giyim Mağazası: Bir elbise satın alan müşteriye, uygun bir ayakkabı veya çanta önerilmesi. 2. Elektronik Mağazası: Bir dizüstü bilgisayar satın alan müşteriye, mouse, çanta veya kulaklık gibi aksesuarlar önerilmesi. 3. Kitapçı: Bir roman satın alan müşteriye, aynı yazarın diğer kitapları veya aynı türden başka romanlar önerilmesi. 4. Kozmetik Mağazası: Bir cilt bakım ürünü satın alan müşteriye, aynı serinin diğer ürünleri veya tamamlayıcı ürünler (örneğin, güneş kremi) önerilmesi. 5. Restoran: Ana yemek siparişi veren müşteriye, tatlı veya içecek önerisinde bulunulması. 6. Otel: Oda rezervasyonu yaptıran müşterilere, restoran, spa ve şehir turu indirimleri sunulması.

    İkas ile e-ticaret nasıl yapılır?

    İkas ile e-ticaret yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hesap açma. 2. İkasPay kurulumu. 3. Kargo ayarları. 4. Ürün ve tema düzenleme. İkas, e-ticaret faaliyetlerine adım atmak isteyen girişimciler için ücretsiz olarak sunulan Start paketini geliştirmiştir. İkas ile e-ticaret yapmak için kapsamlı bir e-ticaret eğitimi almak zorunlu değildir. Daha fazla bilgi için ikas’ın resmi web sitesi ikas.com ziyaret edilebilir.