• Buradasın

    İdari ve mali işler Daire Başkanlığı ne iş yapar üniversite?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı üniversitede aşağıdaki görevleri yerine getirir:
    1. Bütçe ve Harcama Süreçleri: Rektörlük ve bağlı birimlerinin bütçelerini yapar ve harcama süreçlerinin gereklerini yerine getirir 13.
    2. Maaş ve Tahakkuk İşlemleri: Tüm personelin maaş tahakkuk işlemlerinin koordinasyonunu sağlar, yolluk ve diğer her türlü tahakkuk işlemlerini yapar 13.
    3. İhale ve Satın Alma: Üniversite genelinde toplulaştırılmış hizmetlerin ihalelerini ve idarenin bütününü ilgilendiren makine teçhizat donanım ihalelerini yapar 13.
    4. Taşınmaz İşlemleri: Taşınmazların kiralama, irtifak hakkı işlemlerini yürütür 13.
    5. Malzeme Yönetimi: Taşınır Kayıt Birimi aracılığıyla, mal, malzeme, makine teçhizat, donanım vb. malzemelerin giriş-çıkış kayıtlarını yaparak muhafazasını sağlar 13.
    6. Ulaştırma ve Temizlik Hizmetleri: Ulaştırma ve çevre temizlik hizmetlerini sağlar 13.
    7. Diğer Destek Hizmetleri: Planlama birimi ile üniversitenin tamamını ilgilendiren alımların topluca yapılabilmesi için taleplerin toplanması, değerlendirilmesi ve raporlanmasını sağlar 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi idari ve mali işler daire başkanlığı ne iş yapar?

    Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı'nın bazı görevleri şunlardır: İhale işlemleri: Yaklaşık maliyet sonrası, ilgili yasa ve yönetmeliklere uygun olarak ihale dosyasının hazırlanması, ihale öncesi ve sonrası yazışmaların yapılması. Resmi yazışmalar: Rektörlük, daire başkanlıkları, fakülteler ve diğer kurum ve kuruluşlarla ilgili resmi yazışmaların yapılması ve işlemlerin yürütülmesi. Tahakkuk işlemleri: Tahakkuk işlemlerinin yapılması. Evrak yönetimi: Tüm evrakların dosyalanması ve arşivlenmesi. Yatırım bütçesi: Üniversitenin yatırım bütçesinin hazırlanması ve yatırım ödeneklerinin takibinin yapılması. Mülkiyet işlemleri: Üniversite kampüs sınırları içinde, mülkiyetinde olmayan arsaların devir işlemlerinin yürütülmesi.

    İdari ve mali işler sorumlusu kime bağlıdır?

    İdari ve mali işler sorumlusunun kime bağlı olduğu, çalışılan kuruma ve pozisyona göre değişiklik gösterebilir. Genel olarak, idari ve mali işler sorumlusu aşağıdaki kişilere bağlı olabilir: Genel müdür veya işletme sahibi. Mali ve idari işler müdürü. İdari işler müdürü. Ayrıca, ceza infaz kurumları ve tutukevleri personeli eğitim merkezlerinde, idari ve mali işler sorumluları, idarî işler şube müdürünün yönetiminde görev yapar.

    İdari ve mali işler bütçe ne iş yapar?

    İdari ve mali işler bütçe birimi, çeşitli görev ve sorumluluklara sahiptir: 1. Bütçe Hazırlama ve Uygulama: Başkanlığın bütçesini hazırlamak ve yıl içinde uygulanmasını takip etmek. 2. Ödenek Yönetimi: Hizmet ve faaliyetlerin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan, para ve malzeme kaynaklarının en uygun şekilde kullanılmasını sağlamak. 3. Raporlama: Bütçenin üçer aylık dönemler halinde etkin takibini yaparak üst yönetime rapor sunmak. 4. Doğrudan Temin Limiti: Doğrudan temin limitinin takibini yapmak ve ilgili personelin limit konusunda uyarılmasını sağlamak. 5. Stratejik Planlama: Stratejik plan, kalite yönetim sistemi ve kamu hizmet standartları gibi çalışmalarda yer almak. 6. Mali Analiz: Mali tablo analizi, finansal risk yönetimi ve maliyet kontrolü gibi analizler yapmak.