Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İçerik tüketicisi, herhangi bir konuyla ilgili yazılı ya da sözlü bir şekilde aktarılmak istenen imge, düşünce ve duyguları okuyan, izleyen veya dinleyen kişidir 45.
İçerik tüketimi ise içerik tüketicisinin, işletme ve pazarlama tarafından oluşturulan bilgileri ve verileri nasıl okuduğunu, görüntülediğini ve/veya dinlediğini ifade eder 1.
İçerik tüketimi beş ana türe ayrılır:
- Odaklanmış içerik tüketimi 1. Tek bir cihazdan tek bir içerik biçimine odaklanılır 1.
- Çok girişli içerik tüketimi 1. Farklı platformlar veya cihazlar aracılığıyla aynı veya farklı içerikle etkileşime izin verilir 1.
- Bilgi atıştırmalık tüketimi 1. Başka bir şey yapmayı beklerken zaman doldurucu içeriklerle çoklu görev yapılır 1.
- İçerik tıkanması 1. Tek bir oturumda içeriğin birden çok bölümü tüketilir 1.
Ayrıca, "içerik tüketmek" ifadesi Türkçede "izlemek" veya "seyretmek" anlamlarında da kullanılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: