Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
GZFT (SWOT) analizi şu adımlarla yapılır:
- Paydaşların Analizi: İç ve dış paydaşlar belirlenir 5.
- Kilit Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi: Analiz edilecek konu veya kuruluşun güçlü ve zayıf yönleri ile karşı karşıya olduğu fırsatlar ve tehditler tanımlanır 5.
- Beyin Fırtınası veya Odak Grup Çalışmaları: GZFT unsurları, beyin fırtınası veya odak grup çalışmaları ile belirlenir 5.
- Tekrar Edenlerin Çıkarılması: Benzer veya tekrar eden görüşler ayıklanır 5.
- Ağırlıklandırma veya Sıralama: Her bir GZFT unsuru katılımcılar tarafından ağırlıklandırılabilir veya sıralanabilir 5.
- Başlıklandırma: Unsurlar başlıklandırılır (örneğin, G1, Z1, F1, T1) 5.
Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: