Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Godiva'ya yapılan yatırımların bazı nedenleri:
- Yüksek büyüme potansiyeli: Yıldız Holding, Godiva'nın hala yüksek büyüme potansiyeline sahip olduğunu görmüş ve bu potansiyeli gerçekleştirmek için yatırım yapmıştır 5.
- Global genişleme: Godiva'nın yeni pazarlara açılması ve mevcut pazarlarda daha fazla büyümesi hedeflenmiştir 34. Özellikle Çin, Rusya ve Japonya gibi ülkelerde genişleme stratejisi uygulanmıştır 34.
- Marka değerinin artırılması: Godiva'nın sadece "hediye çikolata" olarak anılmasının ötesine geçip, "kişisel damak tadı"na yönelik bir marka olması için çalışılmıştır 4.
- Etkin pazarlama ve organizasyonel yapılanma: Etkin pazarlama programları ve organizasyonel yapılanmayla kriz dönemlerinde bile büyüme sağlanmıştır 34.
- Fikri mülkiyet hakkı: Yıldız Holding, Godiva markasının tüm global pazarlarda fikri mülkiyet hakkına sahip olarak, markanın sahibi konumunu korumuştur 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: