• Buradasın

    Gib.gov.tr e-fatura başvurusu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Gib.gov.tr üzerinden e-fatura başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:

    1. İnternet Vergi Dairesi'ne giriş yapın: Site adresi ivd.gib.gov.tr 1.
    2. "İnteraktif Vergi Dairesi" butonuna tıklayın 1.
    3. "İşlem Başlat" > "e-Defter ve E-Belge İşlemleri" > "E-Belge Başvuruları" adımlarını takip edin 1.
    4. Gelen ekrandan **"Elektronik Fatura Uygulaması"**nı seçip formu doldurun 13.
    5. "Kanuni Merkez" alanına şirketinizin bulunduğu ili yazın (örneğin: İstanbul, Ankara) 1.
    6. "Yararlanma Yöntemi" alanına "Özel Entegratör" seçimini yapın 1.

    Ayrıca, başvuru sürecinde mali mühür edinilmesi gerekmektedir 23. Bunun için mm.kamusm.gov.tr web adresini kullanabilirsiniz 2.

    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    5 kaynak

    Yanıtı değerlendir