Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Gerilla pazarlamanın 7 kuralı şunlardır:
- Hedef Kitleyi İyi Tanıma: Hedef kitlenin demografik özellikleri, davranışları ve ilgi alanları analiz edilmelidir 12.
- Yaratıcı ve Sürpriz Etkisi Yaratma: Potansiyel müşterileri şaşırtacak ve ilgilerini çekecek yaratıcı fikirler bulunmalıdır 13.
- Bütçe Dostu Olma: Düşük maliyetli stratejiler kullanılarak etkili kampanyalar oluşturulmalıdır 14.
- İnteraktif ve Katılımcı Etkinlikler: Hedef kitleyle doğrudan etkileşim kuracak etkinlikler düzenlenmelidir 12.
- Sosyal Medyayı Kullanma: Kampanyalar sosyal medya platformlarında hızlıca yayılmalı ve viral etki yaratılmalıdır 14.
- Yerel ve Zamanlamaya Duyarlı Kampanyalar: Yerel bağlamda ve doğru zamanda kampanyalar düzenlenmelidir 13.
- Geri Bildirim ve Sonuçları Ölçme: Kampanyaların başarısı geri bildirim toplanarak ve metrikler analiz edilerek değerlendirilmelidir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: