Gerçek faydalanıcı bildiriminde hata veya eksiklik tespit edildiğinde, bildirimin belirtilen usullerde yeniden verilmesi suretiyle düzeltme yapılabilir. Gerçek faydalanıcı bildiriminin düzeltilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Hata veya eksikliğin tespiti: Bildirimin hatalı veya eksik olduğunun anlaşılması durumunda, ilgili bildirim yeniden verilmelidir. 2. Yeniden bildirim: Hata veya eksiklik giderilerek, "gerçek faydalanıcıya ilişkin bildirim formu" elektronik ortamda yeniden doldurulmalı ve Gelir İdaresi Başkanlığı'na iletilmelidir. 3. Onaylama: Bildirim formunun elektronik ortamda verilmiş sayılabilmesi için sistem üzerinden onaylama işleminin yapılması gereklidir. 4. Gönderim: Bildirim, mükellef tarafından bizzat gönderilebileceği gibi, aracılık ve sorumluluk sözleşmesi bulunan serbest muhasebeci mali müşavir veya yeminli mali müşavirler aracılığıyla da iletilebilir. Kağıt ortamında (elden veya posta ile) gönderilen bildirimler kabul edilmeyecektir.