Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Genel markalar, ucuz olmasının birkaç nedeni vardır:
- Tanıtım ve reklam maliyetlerinin düşük olması 1. Genel markalar, yaygın olarak tanınan bir isim veya logoya sahip olmadıkları için tanıtım için büyük bütçeler ayırmazlar 1.
- Üretim maliyetlerinin düşük olması 2. Büyük market zincirleri gibi bazı işletmeler, doğrudan üreticilerden aldıkları ürünleri kendi markaları altında sunarak aracı maliyetlerini ortadan kaldırır ve bu da fiyatlara yansır 2.
- Ambalaj tasarımının sade ve maliyet etkin olması 2. Genel markaların ambalajları, daha basit ve tasarruf sağlayan bir şekilde tasarlanır 2.
- Jenerik ilaçların daha uygun fiyatlı olması 1. Bir markalı ilacın patenti sona erdiğinde, jenerik ilaçlar daha düşük maliyetle üretilebilir ve bu da fiyatların düşmesine neden olur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: