Buradasın
Fuse Tea'ye neden çok yatırım yapıldı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fuse Tea'ye yapılan yatırımın bazı nedenleri:
- Pazarın büyümesi: Türkiye'de buzlu çay pazarı, son on yılda 12 kat büyümüştü ve Fuse Tea, bu pazarda önemli bir oyuncu olmayı hedefledi 35.
- Yeni marka stratejisi: Coca-Cola, Fuse Tea ile Nestea'den uzaklaşarak daha geniş bir ürün yelpazesi sunmayı ve milyar dolarlık bir marka oluşturmayı amaçladı 23.
- Yenilikçi ürünler: Fuse Tea, çay ve meyve aromalarını birleştirerek farklı ve iddialı lezzetler sundu 5.
- Küresel strateji: Fuse Tea'nin başarısı, Coca-Cola'nın gazsız içecek portföyünü genişletme stratejisinin bir parçasıydı 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: