• Buradasın

    Frink sürekli master kart ekli diyor ne yapmalıyım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Frink uygulamasında sürekli Masterpass kart ekli uyarısı alıyorsanız, aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
    • Kart bilgilerini kontrol edin: Kart bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olun 3.
    • SMS doğrulama kontrolü: Doğrulama SMS'inin telefonunuza ulaştığından emin olun 13.
    • Banka ile iletişim: Kartınızın bağlı olduğu banka ile iletişime geçerek, cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru şekilde tanımlandığından emin olun 3.
    • Masterpass desteği: masterpassturkiye@echoccs.com e-posta adresi üzerinden Masterpass destek ekibiyle iletişime geçin 3.
    Ayrıca, Frink mobil uygulamasındaki "Üyeliğim" sekmesi üzerinden üyeliğinizi iptal ederek de bu sorunu çözmeyi deneyebilirsiniz 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Masterpass kart ekleme ne demek?

    Masterpass kart ekleme, kart bilgilerini tek bir altyapı üzerinde saklama işlemidir. Masterpass'e kart eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kayıt: Masterpassturkiye.com adresinden veya üye iş yerlerinin mobil uygulamaları üzerinden kayıt olunur. 2. Bilgilerin Girilmesi: İstenilen bilgiler tamamlanır. 3. Kart Bilgilerinin Girilmesi: Kart bilgileri girilir ve bankadan gelen tek kullanımlık şifre ile kart doğrulanır. Masterpass'e sadece Mastercard logolu kartlar değil, tüm kredi ve banka kartları kaydedilebilir.

    Masterpass kartım sürekli ekli kalıyor ne yapmalıyım?

    Masterpass kartınızın sürekli ekli kalması durumunda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Kart bilgilerini ve SMS doğrulamasını kontrol edin: Kart bilgilerinin doğru girildiğinden ve doğrulama SMS'inin alındığından emin olun. 2. Banka ile iletişime geçin: Kartınızın bağlı olduğu bankayla iletişime geçerek cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru şekilde tanımlandığını teyit edin. 3. Masterpass destek ekibiyle iletişime geçin: Doğrulama SMS'ini alıp ekrana doğru girmenize rağmen hata alıyorsanız, MasterpassTurkiye@echoccs.com adresinden destek ekibiyle iletişime geçin. Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, Masterpass Türkiye web sitesi üzerinden hesabınıza erişim sağlayarak veya kartınızı kaydetmiş olduğunuz işyerinde kullanıcı profili yönetim ekranı üzerinden kartlarınızı silebilirsiniz. Ayrıca, hesabınıza ait telefon numarasına erişim sağlayamadığınız durumda (telefon değişikliği, cihaz veya operatör kaynaklı hata durumları vb.) hesap silme konusunda destek almak için aynı e-posta adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.