Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Masterpass kartınızın sürekli ekli kalması durumunda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Kart bilgilerinizi kontrol edin: Kart bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olun 12.
- Doğrulama SMS'ini kontrol edin: Kartınızın bağlı olduğu bankadan gelen doğrulama SMS'inin telefonunuza ulaştığından emin olun 13.
- Banka ile iletişime geçin: SMS alamıyorsanız, kartınızın bağlı olduğu banka ile iletişime geçerek cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru şekilde tanımlandığından emin olun 12.
- Masterpass destek ekibine başvurun: Sorun devam ederse, masterpassturkiye@echoccs.com e-posta adresi üzerinden Masterpass destek ekibine ulaşın 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: