• Buradasın

    Findeks'e şikayet nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Findeks'e şikayet yapmak için iki ana yöntem bulunmaktadır:
    1. Müşteri İtiraz Değerlendirme Sistemi (MİDES) üzerinden itiraz: Findeks kredi notuna itiraz etmek için, kredi raporunuzdaki hatalı bilgileri tespit edip, bu bilgileri içeren bir itiraz mektubu veya formunu KKB'nin resmi internet sitesinden gönderebilirsiniz 23. İtirazınızın değerlendirilmesi genellikle 30-45 gün sürer 2.
    2. Banka şubesi aracılığı ile itiraz: Bankanızın şubesine giderek, kredi notuna itiraz ettiğinizi belirten bir dilekçe ile başvurabilirsiniz 2. Dilekçenizde neden itiraz ettiğinizi ve hangi bilgilerin düzeltilmesini istediğinizi açıkça belirtmelisiniz 2. Banka, başvurunuzu değerlendirecek ve gerekli incelemeleri yapacaktır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Şikayetim var nereye şikayet edebilirim?

    Şikayetinizi iletebileceğiniz bazı yerler şunlardır: 1. En yakın polis veya jandarma karakolu: Dolandırıcılık veya suç teşkil eden durumlarda başvurabilirsiniz. 2. Cumhuriyet Savcılığı: Bulunduğunuz yerdeki adliyeye giderek suç duyurusunda bulunabilirsiniz. 3. e-Devlet Kapısı: Emniyet Genel Müdürlüğü’nün sunduğu hizmetlerle online şikayette bulunabilirsiniz. 4. Ticaret Bakanlığı Tüketici Hakem Heyetleri: Ticari işlemlerle ilgili şikayetleriniz için il ve ilçe ticaret müdürlüklerine başvurabilirsiniz. 5. Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı: İnternet üzerinden gerçekleşen dolandırıcılıklar için e-Devlet üzerinden şikayette bulunabilirsiniz. 6. Şikayetvar: Firma ve müşteriler arasındaki sorunların çözümü için 0 (312) 219 40 04 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya siteye şikayet yazabilirsiniz.