Buradasın
Fibaba müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fibabanka müşteri hizmetleri şikayet işlemleri için aşağıdaki yöntemlerden yararlanabilirsiniz:
- Çağrı Merkezi: 444 88 88 veya 0850 222 77 77 numaralı çağrı merkezlerini arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz 12.
- İnternet Sitesi: Fibabanka'nın resmi web sitesi üzerinden iletişim formunu doldurarak şikayetinizi yazılı olarak iletebilirsiniz 3.
- Faks: (0212) 258 37 78 numaralı faksa şikayet dilekçenizi gönderebilirsiniz 2.
- E-posta: info@fibabanka.com.tr adresine e-posta göndererek şikayetinizi iletebilirsiniz 24.
Ayrıca, Fibabanka TBB hakem heyetine de şikayet formu göndererek sorunlarınızı ilgili banka kurumlarına bildirebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: