Buradasın
Fibaba müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fibabanka müşteri hizmetleri şikayetini iletmek için 444 88 88 veya 0850 222 77 77 numaralarından herhangi birini arayabilirsiniz 234.
Bu numaraları aradıktan sonra:
- Kimlik doğrulama için müşteri numarası veya T.C. kimlik numarası girilmelidir 3.
- Telefon bankacılığı şifresi veya kart şifresi girilerek sisteme giriş yapılır 3.
- Sesli yanıt sistemi devreye girer 4.
- Şikâyet ve talep işlemleri için müşteri işlemleri bölümüne bağlanılır 3.
- Müşteri temsilcisine bağlanarak şikayetinizi iletebilirsiniz 34.
Ayrıca, müşteri ihbar formu doldurarak da şikayetinizi iletebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: