Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Eti markasına yapılan yatırımların birkaç nedeni vardır:
- Global Büyüme Hedefleri: Eti, Türkiye dışında daha hızlı bir büyüme hedefleyerek, dünya genelinde en güçlü şirketler arasına girmeyi amaçlıyor 1.
- Yeni Ürün ve Marka Stratejileri: Şirket, mevcut markaları daha etkin yönetmek ve yenilikçi ürünler geliştirmek için yatırımlar yapıyor 3.
- Uluslararası Pazarlarda Rekabet: Yurt dışındaki pazarlarda rekabet gücünü artırmak ve mevcut konumunu pekiştirmek için yatırımlar devam ediyor 1.
- Teknolojik ve Üretim Altyapısı: Üretim tesislerini modernize etmek ve kapasiteyi artırmak için yatırımlar gerçekleştiriliyor 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: