Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çin markalarının ucuz olmasının bazı nedenleri:
- Ucuz iş gücü 14. Çin'de milyonlarca kişi düşük ücretlerle çalışmaya razı olduğu için iş gücü maliyeti düşüktür 14.
- Gelişmiş olmayan teknolojiler 4. Çin'deki akıllı telefon üreticileri, son teknolojiyi belirleyecek Ar-Ge çalışmalarına fazla yatırım yapmazlar 4.
- Üretimin Çin'de yapılması 2. Çinli üreticiler, kendi ülkelerinde üretim yaptıkları için maliyet masraflarını kısabilirler 2.
- Düşük kâr marjı 24. Çinli üreticiler, daha geniş kitlelere ulaşmak adına düşük kâr marjlarını kabullenirler 24.
- Çevrimiçi satış 4. Mağazacılıkla gelen yüksek satış giderlerini ortadan kaldırarak daha ucuza satış yapabilirler 4.
- Sınırlı stok miktarları 4. Az miktarda piyasaya sürülen ürünler, kısa sürede stok tükettiği için müşteriyi ateşler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: