Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
C2C (Consumer to Consumer) e-ticaret, tüketicilerin birbirleriyle ürün veya hizmet alım satımı yapabildiği bir iş modelidir 135.
Bu modelde, bireyler kendi ürünlerini bir platform üzerinden listeler ve diğer tüketiciler bu ürünleri satın alır 13. C2C e-ticaret, özellikle ikinci el ürünlerin, özgün eserlerin veya az kullanılmış eşyaların satıldığı platformlarda yaygındır 14.
C2C e-ticaretin bazı özellikleri:
- Aracı yokluğu 14. Bu modelde aracılar (toptancılar, perakendeciler) bulunmaz 14.
- Esnek fiyatlandırma 14. Satıcılar, ürünlerini istedikleri fiyattan satabilir 4.
- Düşük maliyet 13. Geleneksel ticarete göre işlem maliyetleri daha düşüktür 13.
- Geniş kitle erişimi 13. İnternet sayesinde geniş bir kitleye kolayca ulaşılır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: