Buradasın
BNP paribas şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BNP Paribas'a şikayet bildirmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- E-posta ile: Şikayetinizi nl.client.response.team@bnpparibas.com adresine e-posta göndererek yapabilirsiniz 1. E-posta şablonunda gerekli bölümleri doldurmanız gerekmektedir 1.
- İletişim formu: BNP Paribas'ın web sitesinde bulunan iletişim formunu kullanabilirsiniz 2.
- Telefon ile: 01133157082200 numaralı telefonu arayarak müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz 2.
Şikayetiniz hakkında daha fazla bilgi almak ve sürecin nasıl işlediğini öğrenmek için BNP Paribas'ın "Şikayet Prosedürü" sayfasına da bakabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: