Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ATR Sertifikası almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Gümrük Müşavirliği Şirketi ile Çalışmak: ATR Sertifikası, izni ve yetkisi olan gümrük müşavirliği şirketleri aracılığıyla temin edilebilir 12.
- Sanayi Odasına Başvuru: Bağlı bulunulan sanayi odasından da cüzi ücretler karşılığında ATR Sertifikası alınabilir 1. Oda yetkilileri, başvuruyu inceleyip bilgilerin doğruluğunu teyit edecektir 1.
- Elektronik Başvuru: Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nin resmi web sitesi üzerinden elektronik ortamda başvuru yapılabilir 23. Gerekli bilgiler arasında firma adı, vergi numarası, firma yetkilisinin adı ve T.C. numarası, telefon numarası ve e-posta adresi yer almaktadır 23.
- Belgenin Oluşturulması: Başvuru onaylandıktan sonra ATR Sertifikası, elektronik ortamda oluşturularak ihracatçıya sunulur 23.
ATR Sertifikası, düzenlendiği tarihten itibaren 4 ay boyunca geçerlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: