Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Arbel markasına yapılan yatırımların bazı nedenleri:
- Sürdürülebilir büyüme: Arbel, uluslararası yardım kuruluşlarının taleplerini karşılamak ve bakliyat tüketimindeki artışı göz önünde bulundurarak kapasite artırımına yatırım yapmıştır 15.
- Küresel liderlik: 2009 yılında, bakliyat ve hububat ürünlerinin gıda sektöründe katma değerini artırmak ve küresel lider olmak amacıyla, Arbel ve AGT Food and Ingredients Inc. şirketleri birleştirilmiştir 23.
- Enerji ihtiyacı: Kapasite artışı, enerji ihtiyacını da artırdığından, Arbel kojenerasyon sistemi kurarak enerji maliyetlerini düşürmeyi hedeflemiştir 1.
- Yeni pazarlara erişim: Alliance Grain ile yapılan satın alma, Arbel'in Kuzey Afrika, Avrupa ve Orta Doğu gibi yeni pazarlara ulaşmasını sağlamıştır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: