Buradasın
Amazon panelde ürün performansı nasıl ölçülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Amazon panelinde ürün performansını ölçmek için aşağıdaki metrikler kullanılabilir:
- Dönüşüm Oranı (Conversion Rate) 24. Ürün listelemesini ziyaret eden müşterilerin ürünleri satın alma yüzdesini gösterir 24.
- Anahtar Kelime Sıralaması (Keyword Ranking) 2. Ürünlerin Amazon arama sonuçlarında hangi sıralarda yer aldığını belirtir 2.
- Envanter Performans Endeksi (Inventory Performance Index - IPI) 24. Envanterin ne kadar iyi yönetildiğini gösterir 24.
- Toplam Reklam Satış Oranı (Total Advertising Cost of Sales - TACoS) 2. Reklamların satışlara etkisini ölçer 2.
- Reklamdan Dönüş Oranı (Return on Advertising Spend - RoAS) 2. Reklam yatırımlarının geri dönüşünü gösterir 2.
- Reklam Satış Maliyet Oranı (Advertising Cost of Sales - ACoS) 2. Reklam maliyetlerinin satışlara oranını ifade eder 2.
- Hesap Sağlık Derecelendirmesi (Account Health Rating - AHR) 4. Amazon'un politikalarına uyum ve performans standartlarını gösterir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: