Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Açık hava reklamcılığının tercih edilme nedenleri şunlardır:
- Geniş kitlelere ulaşma: Açık hava reklamları, her yaştan, cinsiyetten ve statüden insana ulaşarak potansiyel müşteriye kolayca hitap eder 12.
- Akılda kalıcılık: Araştırmalar, yolda, caddede veya açık alanlarda görülen reklamların akılda kalıcılığının yüksek olduğunu kanıtlamıştır 12.
- Sürekli görünürlük: 7/24 yayındadır ve herhangi bir tıklamaya gerek kalmadan tüketiciyle buluşur 3.
- Düşük maliyet: Doğru stratejiyle uzun vadede etkili sonuçlar doğurur 13.
- Prestij: İşlek noktalarda konumlanan reklamlar, markaya güç ve güven katar 3.
- Farklı mekanlarda kullanım: Şehir girişlerindeki kavşaklar, AVM girişleri, otobüs durakları gibi birçok farklı alanda kullanılabilir 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: