Buradasın
2. ürün kampanyası nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İkinci ürün kampanyası oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hedef ve bütçe belirleme 3. Kampanyanın amacı net bir şekilde tanımlanmalı ve buna bağlı olarak bir bütçe belirlenmelidir 3.
- Hedef kitle belirleme 34. Kampanyanın ulaşacağı kişi veya şirketler belirlenmeli, bu kitlenin demografik ve psikografik özellikleri dikkate alınmalıdır 34.
- İletişim kanallarını belirleme 4. Kampanyanın tanıtımı için sosyal medya, görsel medya ve yazılı medya gibi kanallar seçilmelidir 4.
- Kampanya içeriğinin oluşturulması 1. Ürünün değerini ve müşterilere sağlayacağı faydaları vurgulayan bir mesaj hazırlanmalıdır 13.
- Kampanya süresinin belirlenmesi 3. Kampanyanın başlangıç ve bitiş tarihleri belirlenerek bir takvim oluşturulmalıdır 3.
- Uygulama ve takip 34. Kampanya başlatılmalı ve etkinliği düzenli olarak değerlendirilmelidir 34.
Örnek bir kampanya: "Aynı üründen 4 adet alındığında %25 indirim" veya "6 ürün alana 1 ürün bedava" gibi promosyonlar düzenlenebilir 5.
Daha detaylı bilgi ve destek için kampanya yönetimi uygulamaları veya uzmanlardan yardım alınabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: