Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unreal Engine'de koşullu ifadeler (conditional statements) oluşturmak için Blueprints kullanılabilir 5. Bunun için:
- Koşullu düğüm oluşturma 5. Olay Grafiği'ne sağ tıklayıp "greater" (büyüktür) seçeneğini arayarak "Greater Conditional Node" (Büyüklük Karşılaştırma Düğümü) elde edin 5.
- Değişkenin değerini alma 5. Oluşturulan değişkeninizi sürükleyin ve "get varient" (değişkeni al) kullanarak değerini alın 5. Ardından, "get variable" düğümünü koşullu düğüme bağlayın 5.
- Koşullu düğümü dallanma düğümüne bağlama 5. Dallanma düğümünü, boşluk çubuğunun basılmasını dinleyen düğüm ile topun spawn edildiği düğüm arasına yerleştirin 5.
- Dallanma ifadesini mantığa bağlama 5. Yürütme pinlerini bağlayarak boşluk çubuğunun basılmasının dallanma düğümünü çalıştırmasını ve yalnızca doğru olduğunda, dallanma düğümünün doğru yürütme pininin topu spawn etmesini sağlayın 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: