Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Slogan ölçütleri genellikle altı ana kategoriye ayrılır:
- Esprili Sloganlar: Hedef kitleyi güldürmeyi amaçlayan sloganlardır 5.
- Yönlendirici Sloganlar: İzleyiciyi bir eyleme veya zihniyete teşvik eden sloganlardır 5.
- Açıklayıcı Sloganlar: İşletmenin ne yaptığını veya potansiyel müşterilere ne sunabileceğini açıklayan sloganlardır 3.
- Duygusal Sloganlar: Ürün veya hizmeti hedef kitleye belirli bir duygu vermek amacıyla kullanan sloganlardır 3.
- Kurgusal Sloganlar: Hayal gücü ve yaratıcılık içeren sloganlardır 1.
- Kısa Kelime Grupları: Hatırlanması kolay, kısa ve net ifadelerden oluşan sloganlardır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: