Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Osmaniye AFAD İl Müdürlüğü'nün görevleri şunlardır:
- Afet ve acil durum risk analizi yapmak: İlin afet ve acil durum tehlike ve risklerini belirlemek 12.
- Planlama ve koordinasyon: Afet ve acil durum önleme ve müdahale il planlarını hazırlamak ve uygulamak 12.
- Yönetim merkezi: İl afet ve acil durum yönetim merkezini yönetmek ve kesintisiz haberleşmeyi sağlamak 23.
- Arama ve kurtarma: Afet ve acil durumlarda arama ve kurtarma faaliyetlerini yürütmek 12.
- Eğitim ve farkındalık: Afet ve acil durumlarla ilgili eğitim faaliyetlerini yapmak ve toplumu bilinçlendirmek 13.
- Depo yönetimi: Gerekli arama ve kurtarma malzemeleri ile halkın barınma, beslenme ve sağlık ihtiyaçlarının karşılanmasında kullanılacak malzemeleri depolamak 12.
- Seferberlik ve sivil savunma: İlgili mevzuatta yer alan seferberlik ve sivil savunma hizmetlerine ilişkin görevleri yerine getirmek 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: