Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşletmeler için gerekli İngilizce seviyesi, iş rolüne ve şirketin hedeflerine bağlı olarak değişir 1. Örneğin:
- Müşteri hizmetleri temsilcileri için B1-B2 seviyesi yeterli olabilir 1. Bu seviye, müşteri sorunlarını anlama, çözüm önerileri sunma ve şikayetleri yönetme gibi becerileri içerir 1.
- Pazarlama uzmanları için B2-C1 seviyesi önerilir 1. Bu seviyede olan bir çalışan, pazarlama materyalleri hazırlayabilir, sunum yapabilir ve pazar araştırması raporlarını okuyup yorumlayabilir 1.
- Yabancı yatırımcılarla çalışan yöneticiler ve finans ekibi için C1-C2 seviyesi beklenir 1. Bu seviyedeki bir çalışan, İngilizce sunum yapma, rapor yazma ve müzakere etme becerilerine sahip olmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: