• Buradasın

    Effie ödülü nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Effie Ödülü almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Başvuru: Effie yarışmasına katılmak için "effieturkiye.org" adresindeki "Başvur" sekmesinden sisteme kayıt olup başvuru yapılmalıdır 1.
    2. Kategoriye Seçim: Kampanya ile en fazla bir sektörel kategori ve bir özel kategoriye başvuru yapılabilir 1.
    3. Jüri Değerlendirmesi: Başvurular, strateji, uygulama ve sonuçlar gibi kriterlere göre deneyimli jüri üyeleri tarafından değerlendirilir 23.
    4. Finalist Olma: Ön eleme ve ana eleme süreçlerini geçerek finalist olmak gerekmektedir 13.
    5. Ödüllendirme: Finalistler arasından en yüksek puanı alanlar altın, gümüş veya bronz Effie Ödülü ile ödüllendirilir 13.
    Önemli Notlar: Başvurular sırasında tüm kurallara uyulması ve yanıltıcı reklamların yarışmaya katılamaması gibi kısıtlamalar bulunmaktadır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Effie ödülleri hangi markalara verildi?

    2024 yılı Effie Ödülleri'nde bazı markalara verilen ödüller şunlardır: Yıldız Holding: "Tatlı Tuzlu Atıştırmalıklar" kategorisinde Çokonat Baklava kampanyasıyla Altın, Ülker Çikolatalı Gofret ve Ülker Çikolata kampanyalarıyla Gümüş ödül kazandı. ŞOK Marketler: "Çoklu Perakende ve Pazar Yeri" kategorisinde Cepte ŞOK kampanyasıyla Gümüş ödül aldı. Kerevitaş: "Temel Gıda" kategorisinde Teremyağ'ın Dönüştüren Lezzet kampanyasıyla Bronz ödül kazandı. McCann Worldgroup: Aldi, Mastercard, UNICEF gibi markalar için yaptığı çalışmalarla 2 Altın, 3 Gümüş ve 2 Bronz ödül kazandı. Kiğılı: "Moda / Tekstil / Aksesuar" kategorisinde "Üstüme Rahat Bi Şeyler Alayım" kampanyasıyla Altın Effie ödülü aldı.

    Effie Türkiye yönetmeliği nedir?

    Effie Türkiye Yönetmeliği, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından her yıl düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması'nın kurallarını belirler. Yönetmeliğin ana başlıkları şunlardır: 1. Amaç ve Kapsam: Yarışmanın amacı, ticari etkinliği yüksek reklam ve pazarlama iletişim kampanyalarını ödüllendirmektir. 2. Katılım Koşulları: Yarışmaya, 01 Ocak - 21 Şubat tarihleri arasında yayınlanmış ulusal kampanyalar katılabilir. 3. Jüri ve Değerlendirme: Değerlendirme süreci, ön eleme ve ana eleme olmak üzere iki aşamada gerçekleşir. 4. Effie Etkinlik Endeksi: Yarışmaya katılabilmek için Effie Etkinlik Endeksi'ne girebilmek ve ön eleme aşamasını geçmek gereklidir. 5. Diskalifiye Nedenleri: Yönetmelikte belirtilen kurallara uymayan başvurular diskalifiye edilir. 6. Başvuru Sistemi: Başvurular, effieturkiye.org adresindeki "Başvur" sekmesinden yapılır.

    Effie Türkiye'de kaç kategori var?

    Effie Türkiye'de 2024 yılı itibarıyla 45 kategori bulunmaktadır.

    Effie Türkiye'yi kim düzenliyor?

    Effie Türkiye yarışması, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenmektedir.

    Effie Türkiye 2019'da hangi markalar ödül aldı?

    2019 Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması'nda ödül alan bazı markalar: Dacia. Ford. Tofaş-Fiat Professional. Ford Trucks. Aygaz Otogaz. TEB. Ziraat Bankası. Akbank. Allianz. Omo. Finish. Bingo. Peros. Dove. Uni Baby. Elidor. Molped. Molfix/ Hayat Kimya. Digitürk. Vodafone. Türk Telekom.

    Effie reklam etkinliği yarışması nedir?

    Effie Reklam Etkinliği Yarışması, en etkili pazarlama kampanyalarını tanıyan ve kutlayan prestijli bir küresel reklam etkinliği yarışmasıdır. Amaçları: - Markaların başarılı pazarlama stratejilerini ve yaratıcı reklam çalışmalarını ödüllendirmek. - Kampanyaların etkinliklerini kanıtlamak için bir platform sağlamak. - Etkili pazarlama hedefi ve yaratıcı kampanyaları teşvik etmek. Katılım Koşulları: - Yarışmaya, belirli bir dönemde üretilen ulusal kampanyalar katılabilir. - Kampanyalar, TV, basın, radyo, açıkhava, sinema ve internet gibi çeşitli mecralarda yayınlanmış olmalıdır. Sonuçlar: - Kazananlar, Effie Ödülleri ile tanınır ve Effie Etkinlik Endeksi'ne dahil edilirler.

    Effie ödülleri kimlere verilir?

    Effie Ödülleri, yılın en iyi reklam kampanyalarını gerçekleştiren kişi ve kurumlara verilir. Bu ödüller, American Marketing Association tarafından 1967 yılında oluşturulmuştur ve dünya çapında 55 ülkede düzenlenmektedir. Effie Ödülleri'nde, kampanyaya ortak bir proje gözüyle bakıldığı için, şirket ve reklam ajansı birlikte ödüllendirilir.