Buradasın
Uludağ Üniversitesinde yedekten atama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uludağ Üniversitesi'nde yedekten atama süreci, belirli bir takvime göre ilerler. Örneğin, 2025 yılı için 3. grup yedek çağrısı 25 Nisan 2025'te yapılmış ve evrak teslimi 28 Nisan - 05 Mayıs 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilmiştir 13.
Yedekten atama için genel adımlar:
- Çağrı: Yedek adayların belirlenmesi ve duyurulması 13.
- Evrak Teslimi: Yedek adayların belirlenen tarihler arasında gerekli belgeleri teslim etmesi 13.
Gerekli Belgeler:
- Başvuru dilekçesi 1.
- T.C. Kimlik kartı fotokopisi 1.
- 2024-KPSS sonuç belgesi 1.
- Adli sicil kaydı 1.
- İkametgâh belgesi 1.
- Mezuniyet belgesi veya diplomanın aslı 1.
- SGK tescil ve hizmet dökümü 1.
- 4 adet vesikalık fotoğraf 1.
- Terhis belgesi veya askerlik durum belgesi 1.
- Sağlık kurulu raporu (üniversite veya Sağlık Bakanlığı hastanelerinden alınmış) 1.
Başvuruların posta veya diğer yollarla yapılması kabul edilmez; sadece şahsen başvuru yapılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: