Buradasın
Uludağ Üniversitesinde yedekten atama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uludağ Üniversitesi'nde yedekten atama süreci şu şekilde gerçekleşir:
- Yedek Aday Listesinin İlanı: Asıl adayların başvuru yapmaması veya feragat etmesi durumunda boş kalan kadrolara yerleşmeye hak kazanan yedek aday listesi, üniversitenin resmi internet sitesinde ilan edilir 1.
- Başvuru: Yedek adaylar, belirlenen tarihler arasında (genellikle 5-9 Mayıs) gerekli evraklarla (başvuru dilekçesi, kimlik kartı fotokopisi, KPSS sonuç belgesi vb.) Personel Daire Başkanlığı'na şahsen başvurmalıdır 1.
- Değerlendirme: Posta veya diğer yollarla yapılan başvurular dikkate alınmaz ve adaylar, ön değerlendirme ve nihai değerlendirme aşamalarından geçer 2.
- Tebligat: Atama sonuçları, üniversite internet sayfasından duyurulur ve kişilere ayrıca yazılı tebligat yapılmaz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: