Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tez danışmanı değişikliği için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Başvuru: Öğrenci, "Tez/Proje Danışmanı ve/veya Konusu Değişikliği Formu" doldurarak ve gerekli imzaları tamamlayarak Enstitü Müdürlüğüne gönderilmek üzere Anabilim Dalı Sekreterliğine iletir 12.
- İnceleme: Değişiklik talebi, Enstitü Yönetim Kurulunda görüşülerek karara bağlanır 12.
- Onay: Kararın onaylanması durumunda, Enstitü Müdürlüğü tarafından Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına gönderilir 1.
- Tebliğ: Enstitü Sekreterliği, kararı öğrenciye, ilgili tez danışmanına ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına tebliğ eder 2.
Bu süreçte, yeni tez danışmanının da onayının alınması gerekmektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: