Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tez danışmanı onayının nasıl yapılacağına dair bilgi, kullanılan üniversiteye göre değişiklik gösterebilir.
Genel olarak tez danışmanı onay süreci şu adımlardan oluşur:
- Öğrenci Onayı: Öğrenci, gerekli kısımları doldurup onay verir 1.
- Tez Danışmanı Onayı: Tez danışmanı, öğrenciyi onaylar 13.
- Bölüm Onayı: Gerekirse bölüm onayı alınır 1.
- Enstitü Onayı: En son olarak enstitü onayı verilir 1.
Bazı üniversitelerde bu süreç şu şekilde ilerleyebilir:
- Öğrenci, "Tez Danışmanı Öneri" sistemine giriş yapar ve başvuru yapar 3.
- Danışman, öğrencinin başvurusunu inceler, gerekli durumlarda reddedebilir veya düzeltme isteyebilir 3.
- Danışman, başvuruyu onayladığında, sistem tarafından danışman öneri formu oluşturulur ve bu form anabilim dalına teslim edilir 3.
- Anabilim dalı, EBYS üzerinden enstitüye iletir ve EYK onay sürecinden sonra atama tamamlanır 3.
Tez danışmanı atama işlemleri için gerekli tarihler, ODTÜ gibi üniversitelerde akademik takvimlerde ilan edilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: