Buradasın
Sosyal bilimler enstitüsü seminer sunumu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde seminer sunumu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Konu Belirleme: Danışman ile birlikte seminer konusu belirlenir 12.
- Danışmana Takdim: Öğrenci, seminer sunumunun ilk taslağını hazırlayarak danışmana sunar 1. Danışman, gerekli düzeltme, ekleme ve çıkarmaları yaparak sunumun son hâlini hazırlar 1.
- Seminer Sunumu: Danışman, öğrencinin seminer konusunu, sunum yerini ve zamanını ana bilim dalı başkanlığına bildirir 1. Sunum, dinleyicilere açık olarak yapılır ve "geçti" veya "kaldı" olarak değerlendirilir 1.
- Seminer Dokümanlarının Teslimi: Hazırlanan seminer sunum dosyası veya CD, "Seminer Değerlendirme Formu" ile birlikte ana bilim dalı başkanlığı aracılığıyla enstitüye gönderilir 1.
- Yazım Kuralları: Seminer, enstitünün tez yazım kılavuzuna uygun olarak hazırlanmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: