Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sempozyum düzenleme şartları şunlardır:
- Konu Belirleme: Sempozyumdan önce ele alınacak konu belirlenmeli ve hazırlıklı olunmalıdır 25.
- Konuşmacıların Seçimi: Konu hakkında bilgi sahibi, alanında uzman konuşmacılar davet edilmelidir 25.
- Başkan Seçimi: Grubun bir başkanı olmalı ve bu kişi sempozyumun akışını yönetmelidir 25.
- Özet ve Tam Bildiri: Bildiriler, 200-350 kelime aralığında özet ve 20 sayfayı geçmeyecek şekilde tam metin olmalıdır 1.
- Yazım Kuralları: Bildiriler, Times New Roman yazı karakterinde, 12 punto ve 1,15 satır aralığında yazılmalıdır 1.
- Hakem Değerlendirmesi: Gönderilen özetler ve tam metinler hakem sürecinden geçmelidir 1.
- Konaklama ve Yol Ücretleri: Konaklama sempozyum kurulu tarafından karşılanırken, yol ücretleri bildiri sahipleri tarafından ödenmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: