Buradasın
Prens sistemi Hacettepe nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hacettepe Üniversitesi'nin PRENS (Öğrenci İşleri Veri Tabanı) sistemini kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Sisteme Giriş: enstitu.hacettepe.edu.tr adresinden giriş yapılır 14.
- Menüden "Dersler" Sekmesi: Üst menüden "Dersler" sekmesi açılır 1.
- Bologna Dersleri Bölümü: Açılan sayfada "Bologna Dersleri" kısmı seçilir 1.
- Ders Seçimi ve İşlem Yapma: Sol tarafta yer alan derslerden uygun olanlar seçilir ve duruma göre "Yeni Ders Olarak Aktar", "Seçilen Dersin Eşdeğeri", "Seçilen Dersi Sil" veya "Eklenmesi Gereken Ders" seçeneklerinden biri işaretlenir 1.
- Ders Detaylarını Görüntüleme: Seçilen dersin ayrıntılarını görmek için ilgili satır çift tıklanır 1.
- Yeni Ders Ekleme: Eğer ders sistemde yoksa, "Yeni Ders Olarak Ekle" butonu ile eklenir 1.
- Onay ve Çıktı Alma: İşlemler tamamlandıktan sonra "ONAYLA" butonu ile onaylanır ve "ÇIKTI AL" butonu ile çıktısı alınıp imzalanarak Enstitü Müdürlüğü'ne gönderilir 1.
PRENS sisteminde karşılaşılan aksaklıklar için Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü ile iletişime geçilmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: