Buradasın
Prens sistemi Hacettepe nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hacettepe Üniversitesi'nde PRENS (Enstitü Yönetim Sistemi) kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Giriş Yapma: enstitu.hacettepe.edu.tr adresinden öğrenci işleri veri tabanına giriş yapın 23.
- Dersler Sekmesini Açma: Üst menüden "Dersler" sekmesini seçin 2.
- Bologna Dersleri Kısmını Açma: Açılan sayfada "Bologna Dersleri" kısmını seçin 2.
- Ders Seçimi ve İşlem Yapma: Sol taraftaki derslerden birini seçip, durumuna göre "Yeni Ders Olarak Aktar", "Seçilen Dersin Eşdeğeri", "Seçilen Dersi Sil" veya "Eklenmesi Gereken Ders" seçeneklerinden birini işaretleyin 2.
- Detayları Görüntüleme: Seçtiğiniz dersin ayrıntılarını görmek için üzerine çift tıklayın 2.
- Yeni Ders Ekleme: Bologna Süreci kapsamında yeni bir ders eklemek için "Yeni Ders Olarak Ekle" butonunu kullanın 2.
- Onay ve Çıktı Alma: İşlemlerinizi tamamladıktan sonra "ONAYLA" butonuna basıp, çıktısını alıp imzaladıktan sonra Enstitü Müdürlüğü'ne gönderin 2.
Ayrıca, PRENS sistemine giriş yapmak için e-Devlet ile Giriş veya Şifre Sıfırla yöntemlerini de kullanabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: