• Buradasın

    Obisis2'ye nasıl giriş yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Obisis2'ye giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Web sitesine erişim: Üniversitenizin Obisis sistemine erişim sağlamak için resmi web sitesine gidin 1. Bu genellikle ana sayfada yer alan "Öğrenci Bilgi Sistemi" veya "Obisis" bağlantısı ile yapılır 1.
    2. Giriş bilgileri: Sisteme giriş yapabilmek için öğrenci numaranızı ve şifrenizi yazmanız gerekmektedir 2. Şifreniz, ilk girişinizde genellikle TC kimlik numaranız olacaktır 4.
    3. Şifremi unuttum: Şifrenizi unuttuysanız, giriş formunun alt kısmında bulunan "Şifrenizi mi unuttunuz?" seçeneğine tıklayarak yeni şifre talep edebilirsiniz 4. Bunun için TC kimlik numaranız ve e-posta adresi bilgilerinizi girmeniz gerekecektir 4.
    Her üniversitenin Obisis sistemine giriş yöntemleri farklılık gösterebilir, bu nedenle özel talimatlar için üniversitenizin resmi web sitesini kontrol etmeniz önerilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Obisis Kayseri'de nasıl giriş yapılır?

    Obisis Kayseri'ye giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Kayseri Üniversitesi'nin resmi web sitesine (www.kayseri.edu.tr) gidin. 2. Ana sayfada genellikle "Öğrenci Bilgi Sistemi" veya benzeri bir sekme veya menü seçeneği bulunur, bu seçeneği tıklayın. 3. Yönlendirildiğiniz sayfada öğrenci numaranız ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Ayrıca, web sitesinde genellikle kullanım kılavuzları veya sıkça sorulan sorular bölümü de bulunmaktadır, bu bölümleri inceleyerek de yardım alabilirsiniz.

    Obisis2'de ders seçimi nasıl yapılır?

    Obisis2'de ders seçimi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Ders kayıt tarihlerini takip etmek: Ders kayıtları genellikle her dönem başında ilan edilir. 2. Öğrenci bilgi sistemine giriş yapmak: Öğrenci numarası ve şifre ile Obisis2 sistemine giriş yapılır. 3. "Ders ve Dönem İşlemleri" menüsünden "Ders Kayıt" seçeneğine tıklamak. 4. Zorunlu dersleri seçmek: Ders kayıt menüsünde 1. dönem (Güz Dönemi) derslerinden zorunlu dersleri seçmek. 5. Seçmeli ders seçimi: Zorunlu derslerin ardından seçmeli dersleri seçmek (seçmeli dersler "S" harfi ile ifade edilir). 6. Kaydını onaylamak: Ders seçimini tamamladıktan sonra "kesinleştir" diyerek ders kayıt işlemini bitirmek. Ayrıca, ders kaydı sırasında danışman hocanın onayına ihtiyaç duyulabilir.

    Obis sistemi nedir?

    OBİS sistemi, "Öğrenci Bilgi Sistemi" anlamına gelir ve genellikle üniversitelerde kullanılan bir sistemdir. Bu sistem, öğrencilerin akademik ve idari işlemlerini takip etmelerini sağlar. OBİS üzerinden öğrenciler: ders kaydı yapabilir; notlarına ve ders programlarına erişebilirler; sınav tarihleri, ders programları, transkript gibi bilgileri öğrenebilirler; akademik danışmanlarına ulaşabilir, dilekçe ve belge taleplerinde bulunabilirler. Ayrıca, OBİS eğitim kurumları tarafından kullanılan, personel takibi, öğrenci takibi, veli bilgilendirmesi, sınav değerlendirmeleri ve ön muhasebe gibi modülleri içeren okul yönetim sistemlerinin genel adıdır.

    Obisis not görüntüleme nasıl yapılır?

    Obisis üzerinden not görüntüleme işlemi için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Sisteme Giriş: obisis.erciyes.edu.tr adresine gidip, öğrenci numarası ve şifre ile sisteme giriş yapın. 2. "Not Sorgu" Menüsüne Tıklayın: Ana menüden "Not Sorgu" seçeneğini seçin. 3. Öğretim Yılı ve Dönemi Seçimi: Açılan sayfada, öğretim yılı ve dönemi seçerek notlarınızı görebilirsiniz. 4. Ders Listesi: İlgili dersi alan öğrencilerin not durumlarını, sıralamalarını ve genel akademik not ortalamalarını görmek için ders satırındaki "Liste" linkine tıklayın.