Buradasın
Nişantaşı Üniversitesinde ders kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Nişantaşı Üniversitesi'nde ders kaydı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kayıt ve Giriş: Nişantaşı Üniversitesi öğrencisi olarak, üniversitenin öğrenci portalına öğrenci bilgileriniz ile giriş yapmalısınız 2.
- Ders Tanıtım Rehberi: Her dönem başlamadan önce, derslerin içeriği, kredileri ve ön koşulları hakkında bilgi veren ders tanıtım rehberini incelemelisiniz 2.
- Danışman ile Görüşme: Ders seçimi yapmadan önce, akademik danışmanınızla görüşerek hangi derslerin sizin için uygun olduğunu öğrenmelisiniz 12.
- Ders Seçimi: Öğrenci portalında yer alan ders seçim modülüne girerek, almak istediğiniz dersleri seçmelisiniz 2. Her ders için ön koşul dersleri olduğunu göz önünde bulundurmalısınız 2.
- Ders Kontenjanları: Seçtiğiniz derslerin kontenjan durumunu kontrol etmeli ve popüler dersleri seçerken hızlı hareket etmelisiniz 2.
- Seçim Onayı: Seçtiğiniz dersleri tamamladıktan sonra, ders seçiminizi kaydedip onaylatmanız gerekebilir 2. Bu işlem sistem üzerinden yapılır ve bazı durumlarda danışman onayı gerektirebilir 3.
- Ders Programı Kontrolü: Oluşturduğunuz ders programını kontrol ederek çakışan ders saatlerine dikkat etmeli ve gerektiğinde değişiklik yapmalısınız 2.
Kesin tarihler ve süreçler için üniversitenin resmi web sitesini veya öğrenci iletişim kanallarını takip etmek önemlidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: