Buradasın
Muş Alparslan Üniversitesi atama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Muş Alparslan Üniversitesi'nde atama işlemleri, öğretim üyesi ve öğretim elemanı kadrolarına yapılacak atamalarda uygulanan yönetmeliklere göre gerçekleştirilir 23.
Öğretim üyesi atamaları için:
- Adaylar, başvurmak istedikleri birim ve anabilim dalını belirten dilekçeleriyle özgeçmiş, doçentlik belgesi, fotoğraflar, nüfus cüzdanı fotokopisi, öğrenim belgeleri, yabancı dil belgesi, bilimsel çalışmalar ve yayınlarını içeren dosyaları hazırlayarak Rektörlük Personel Daire Başkanlığına başvururlar 23.
- Adayların, Muş Alparslan Üniversitesi Öğretim Üyesi Kadrolarına Yükseltilme ve Atanma Yönergesi'nde bulunan puan tablosunu doldurup her sayfasını imzalaması zorunludur 23.
Öğretim görevlisi ve araştırma görevlisi atamaları için:
- Adaylar, aynı ilan dönemi içerisinde özel şartlarını taşıdığı sadece bir ilana başvurabilir 23.
- Başvuru süresi, ilanın Resmi Gazete'de yayımlandığı tarihten itibaren 15 gündür 23.
- Adayların, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesinde belirtilen şartları taşıması ve ALES ile yabancı dil sınavlarından yeterli puanı almış olması gerekir 23.
Daha fazla bilgi için Muş Alparslan Üniversitesi'nin resmi web sitesi ziyaret edilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: