Munzur Üniversitesi'nde ders kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Öğrenci Bilgi Sistemi'ne Giriş: Öğrenciler, otomasyona giriş yapmak için ubys.munzur.edu.tr adresini ziyaret edebilir ve E-Devlet ile sisteme giriş yapabilirler. 2. Ders Seçimi: Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden "Kayıt Yenileme (Ders Seçme) İşlemleri" ekranına girilerek ders seçimi yapılır. 3. Ödeme: Ders kaydı için katkı payı veya öğrenim ücreti, Vakıfbank şubeleri, internet bankacılığı veya ATM'ler üzerinden "Ödemeler", "Kurum Ödemeleri", “Eğitim Ödemeleri” menüsünden "Munzur Üniversitesi" seçilerek T.C. kimlik numarası veya öğrenci numarası ile yatırılır. 4. Onay: Ders kaydı, danışman öğretim elemanı tarafından akademik takvimde belirlenen süre içerisinde onaylanır. Ders kayıt işlemleri, akademik takvimde belirtilen tarihler arasında yapılmalıdır; aksi takdirde öğrenci öğrencilik haklarından yararlanamaz.