Buradasın
Munzur Üniversitesi ders kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Munzur Üniversitesi'nde ders kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Öğrenci Bilgi Sistemi'ne Giriş: Öğrenciler, otomasyona giriş yapmak için ubys.munzur.edu.tr adresini ziyaret edebilir ve E-Devlet ile sisteme giriş yapabilirler 1.
- Ders Seçimi: Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden "Kayıt Yenileme (Ders Seçme) İşlemleri" ekranına girilerek ders seçimi yapılır 15.
- Ödeme: Ders kaydı için katkı payı veya öğrenim ücreti, Vakıfbank şubeleri, internet bankacılığı veya ATM'ler üzerinden "Ödemeler", "Kurum Ödemeleri", “Eğitim Ödemeleri” menüsünden "Munzur Üniversitesi" seçilerek T.C. kimlik numarası veya öğrenci numarası ile yatırılır 15.
- Onay: Ders kaydı, danışman öğretim elemanı tarafından akademik takvimde belirlenen süre içerisinde onaylanır 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: