• Buradasın

    Morpa Kampüs akıllı tahta nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Morpa Kampüs'ün akıllı tahtada nasıl kullanılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, Morpa Kampüs'ün kullanımı hakkında genel bilgi verilebilir.
    Morpa Kampüs, internet bağlantısı olan her yerden kullanıcı adı ve şifre girilerek kullanılır 1. Sistem, interaktif uygulamalar, testler, konu anlatımlı videolar ve ders konularını pekiştirmeye yönelik küçük oyunlardan oluşur 4. Öğretmenler, öğrencilerine ödevler ve dokümanlar verebilir; öğrenciler de bu ödev ve dokümanlara ulaşabilir 14.
    Morpa Kampüs'ü okulda kullanabilmek için bir bilgisayar, projeksiyon makinesi ve internet bağlantısı gereklidir 1. Ayrıca, içeriklerin akıllı tahtalara uygun şekilde tasarlandığı belirtilmiştir 1.
    Morpa Kampüs'e üyelik, internet üzerinden kredi kartı, banka veya posta çeki havalesi ya da şifreli üyelik kartı ile gerçekleştirilebilir 13. Üyelik süresi bir yıl olup, yıllık ücret KDV dahil 3720 TL'dir 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Akıllı tahtanın faydaları nelerdir?

    Akıllı tahtaların bazı faydaları: Etkileşimli öğrenme ortamı: Öğrencilerin ders içeriğine katılımını artırır ve motivasyonu yükseltir. Görsel ve işitsel materyaller: Kavramların açıklanmasını kolaylaştırır ve dersleri daha ilgi çekici hale getirir. Çeşitli kaynaklara erişim: İnternet bağlantısı sayesinde güncel ve geniş bir kaynak yelpazesine hızlı erişim sağlar. Anında geri bildirim: Öğretmenlerin öğrenci performansını anında değerlendirmesine olanak tanır. Not alma kolaylığı: Öğrenciler, tahtaya yazarak veya diğer interaktif özellikleri kullanarak not alabilir. Uzaktan eğitim ve işbirliği: Coğrafi sınırların ötesinde eğitime erişim imkanı sunar ve uzaktan çalışmayı kolaylaştırır. Veri analitiği: Öğrenci veya katılımcı performansını izleyerek değerlendirme ve iyileştirme fırsatı sunar.

    Akıllı tahta için hangi program kullanılır?

    Akıllı tahtalar için kullanılabilecek bazı programlar şunlardır: EZWrite: BenQ akıllı tahtaları için dijital beyaz tahta ve bulut işbirliği aracı. InstaShare: Ekran yansıtma ve yayınlama programı. ATBS (Akıllı Tahta Bilişim Sistemi): Akıllı tahtayı kilitleme, yoklama alma, dijital pano ve bildirim özellikleri sunan bir yönetim yazılımı. e-Kilit: Akıllı tahtaları izinsiz kullanımlardan koruyan, uzaktan kontrol ve dosya transferi imkanı sunan bir kilit programı.

    Akıllı tahta için hangi uygulama?

    Akıllı tahta için kullanılabilecek bazı uygulamalar: EZWrite. InstaShare. Kahoot!. Google Classroom. Eker Test. Zoom. Promethean ActivInspire. OpenBoard. Note 5. Emkotech uygulamaları.

    Akıllı tahta nasıl kullanılır?

    Akıllı tahta kullanımı şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Tahtanın başlatılması. 2. İşletim sisteminin açılması. 3. Şifre girişi (varsa). 4. Dokunmatik panelde istenilen alana basılarak işlemlerin uygulanması. Akıllı tahtayı daha profesyonelce ve hızlı kullanmak için yan tuş panelleri bulunur. Akıllı tahta kullanırken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar: Temizlik: Akıllı tahta temizlenirken sistemin kapalı olması gerekir. Çevresel faktörler: Nem, yüksek sıcaklık, ateş, direkt güneş ışığı ve toza maruz bırakılmamalıdır. Güçlü manyetik alanlar: Güçlü manyetik alan üreten büyük hoparlör gibi elektrikli aygıtlardan en az 15 cm uzakta konumlandırılmalıdır.

    Morpa Kampüs ne işe yarıyor?

    Morpa Kampüs, ilkokul ve ortaokul öğrencileri ile öğretmenlerine derslerde destek olmak için hazırlanmış bir eğitim platformudur. İşe yaradığı bazı alanlar şunlardır: Konu Anlatımları: Derslerin müfredatına uygun detaylı konu anlatımları sunar. İnteraktif Çalışmalar ve Etkinlikler: Öğrencilerin konuları daha iyi anlamalarını sağlayan etkinlikler içerir. Sınavlar ve Etkinlik Yaprakları: Konuların pekiştirilmesi için çeşitli sınavlar ve çalışma yaprakları sunar. Çözümlü Soru Videoları: Öğrencilerin zorlandıkları konularda yardımcı olan video çözümler sunar. Belgeseller ve Deneyler: Bilgiyi genişletmek ve pratik yapmak için BBC belgeselleri ve deneyler sunar. Zengin E-kütüphane: Okuma alışkanlığı kazandırmak ve bilgiye ulaşımı kolaylaştırmak için geniş bir e-kütüphane sunar. Ödüllü Yarışmalar: Öğrenmeyi teşvik eden ve öğrencileri motive eden yarışmalar düzenler. Ayrıca, okul yöneticileri de bu sistem sayesinde okullarındaki öğretmenlerin çalışmalarını ve öğrencilerin başarı durumlarını takip edebilir.