Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB mail adresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Üniversitenin Web Sitesine Giriş: İlgili üniversitenin resmi web sitesine erişim sağlanmalıdır 12.
- Öğrenci Mail Duyuruları: Ana sayfada "Öğrenci Maili Nasıl Alınır?" veya benzeri bir başlık altında mail adresi alma ile ilgili duyurulara bakılmalıdır 12.
- Yönergeleri Takip Etme: Ekranda yansıyan yönergeler takip edilerek mail adresi ve şifre oluşturulmalıdır 12.
- Mail Sistemine Giriş: Mail adresi ve şifre ile üniversitenin mail sistemine giriş yapılmalıdır 12.
Eğer öğrenci, Milli Eğitim Bakanlığı personeli veya yetkili bir kurum çalışanı değilse, MEB uzantılı mail adresi alamaz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: