• Buradasın

    MEB e-posta almak zorunlu mu?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    MEB e-posta almak zorunlu değildir, ancak Milli Eğitim Bakanlığı çalışanları için yeni e-posta adresleri mevcuttur ve bu adresler aktif edilebilir 14.
    MEB e-posta kullanmak için, eposta.meb.gov.tr adresine tarayıcı üzerinden giriş yapılabilir ve MEBBİS bilgileri ile kişisel e-posta adresi seçilerek sisteme erişilebilir 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-posta adresi ne demek?

    E-posta adresi, dijital dünyada kişinin kimliğini temsil eden ve iki ana kısımdan oluşan bir adres türüdür. Kullanıcı adı. Alan adı. Örneğin, "isim.soyisim@example.com" şeklinde bir e-posta adresi verilebilir. E-posta adresi, bireylerin ve kurumların hızlı ve pratik bir şekilde yazılı mesaj alışverişi yapmasını sağlar. Bazı popüler e-posta servis sağlayıcıları şunlardır: Gmail; Hotmail; Yandex; Outlook.

    MEB e-posta nasıl alınır?

    MEB e-posta (meb.gov.tr uzantılı) adresi almak için selfservis.eposta.meb.gov.tr veya web.eposta.meb.gov.tr adreslerindeki "Yeni Kayıt" butonuna tıklayarak aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Kişisel ve iletişim bilgilerini girmek. 2. Kullanıcı adı ve şifre belirlemek. 3. Şartları kabul edip "Kaydet" butonuna basmak. MEB, şu anda öğretmenlere meb.gov.tr e-posta hesabı açma konusunda bir çalışma yürütmemektedir. Alternatif olarak, k12.tr domain alınarak ve sınırsız mail hizmeti sunan bir hosting firmasından hosting sağlanarak isim@okul.k12.tr şeklinde bir e-posta adresi oluşturulabilir.

    E-posta yerine ne kullanılır?

    E-posta yerine kullanılabilecek bazı uygulamalar şunlardır: Airmail. Edison Mail. Hey. Proton Mail. Spark Mail + AI.