Buradasın
Marmara Üniversitesi pazarlama bölümü zor mu?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marmara Üniversitesi Pazarlama Bölümü'nün zorluğu, öğrencinin kişisel özelliklerine ve çalışma disiplinine bağlı olarak değişebilir.
Bölüm, piyasanın aradığı insan kaynaklarını yetiştirebilen güncel bir ders programına sahiptir 1. Ayrıca, pazarlama alanında kariyer yapmak isteyen ve bu alanda deneyim sahibi olan kişiler için "Geleceğin Lider CMO'ları: Stratejik Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı" gibi eğitim imkanları da sunmaktadır 4.
Bölümün taban puanları her yıl değişmekte olup, 2024 yılında TYT puan türünde en düşük 326,57443 puan ile öğrenci kabul etmiştir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: