Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kalite yönetimi final sınavında genellikle aşağıdaki konular çıkar:
- Kalite Yönetim Sistemi: Temel kavramlar, prensipler ve uygulama süreçleri 13.
- ISO 9001: Standardın kapsamı, ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerinin anlaşılması, liderlik, kurumsal görev ve sorumluluklar 34.
- Süreç Yönetimi: Süreç yaklaşımı, süreç haritaları ve süreç verimliliği 4.
- Müşteri Odaklılık: Müşteri memnuniyeti ve müşteri ilişkileri yönetimi 4.
- Kalite İyileştirme Araçları: Hata önleme, risk yönetimi ve fırsat analizi 1.
- Eğitim ve Yetkinlik Yönetimi: Çalışanların eğitimi ve gelişimi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: