• Buradasın

    İzmir il milli eğitim uluslararasılaşma stratejisi nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün uluslararasılaşma stratejisi, 2021-2027 yıllarını kapsayan "Uluslararasılaşma Stratejik Planı" çerçevesinde şekillenmiştir 2. Bu plan doğrultusunda İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Erasmus+ Akreditasyonu kapsamında şu hedefleri benimsemiştir:
    • Uluslararası hareketlilik: Öğrenci ve öğretmenlerin Avrupa'da eğitim ve staj faaliyetlerine katılımını artırmak 3.
    • Uluslararası iş birlikleri: Sektör ve üniversitelerle iş birliklerini geliştirerek nitelikli iş gücü yetiştirmeyi desteklemek 13.
    • Dijital yeterlilikler: Dijital yeterliliklerin geliştirilmesini sağlamak 4.
    • Kapsayıcı eğitim: Herkese eşit fırsatların sunulmasını temin etmek 4.
    • Yeşil ve sürdürülebilir çevre bilinci: Çevre bilinci oluşturmayı hedeflemek 4.
    Bu hedefler doğrultusunda, 2024-2025 eğitim-öğretim döneminde yüzlerce öğrenci ve öğretmen, Avrupa'da önemli eğitim faaliyetlerine katılmıştır 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İzmir il milli eğitim müdürlüğü stratejik planı ne zaman hazırlandı?

    İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 2024-2028 stratejik planı, 2022 yılı içerisinde hazırlık çalışmalarına başlanmış ve 2023 yılı içerisinde tamamlanmıştır. Stratejik planlama süreci, 2022/21 sayılı genelgeye uygun olarak yürütülmüştür.

    İzmir il milli eğitim müdürlüğü stratejik planı nedir?

    İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü Stratejik Planı, 2024-2028 yıllarını kapsayan, kurumun geleceğe yönelik hedeflerini ve bu hedeflere ulaşmak için izleyeceği stratejileri belirleyen bir belgedir. Planın hazırlık sürecinde katılımcı bir anlayış benimsenmiş ve şu adımlar izlenmiştir: 1. Mevcut durum analizi: Okul ve kurum yöneticileriyle toplantılar yapılarak mevcut durum değerlendirilmiştir. 2. Paydaş görüşleri: Üniversiteler, belediyeler, diğer kamu kurum ve kuruluşları ve STK temsilcileriyle görüşülerek dış paydaşların katkıları alınmıştır. 3. Amaç ve hedeflerin belirlenmesi: Misyon, vizyon ve temel değerler belirlenmiş, amaçlar ve hedefler oluşturulmuştur. 4. Performans göstergeleri ve stratejiler: Hedeflere bağlı performans göstergeleri ve stratejiler geliştirilmiştir. 5. İzleme ve değerlendirme: İzleme ve değerlendirme sürecinin detayları belirlenmiş, sorumlu birimler ve kişiler ile takvim oluşturulmuştur. Plan, eğitim paydaşları için önemli bir kılavuz görevi görmekte olup, eğitimde erişim ve fırsat eşitliğini güçlendirmeyi, öğretmenlerin mesleki gelişimine destek sağlamayı ve öğretim programlarını çağın ihtiyaçlarına uygun hale getirmeyi amaçlamaktadır.