• Buradasın

    İstanbul Üniversitesi Aksis harç ödeme nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İstanbul Üniversitesi AKSİS üzerinden harç ödemesi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. AKSİS otomasyon sistemine giriş yapın: aksis.istanbul.edu.tr adresine girerek kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yapın 13.
    2. Harç bilgilerini kontrol edin: Sol menüdeki "Harç Bilgileri" kısmından referans numaranızı ve ödeme miktarınızı görün 23.
    3. Ödemeyi gerçekleştirin: Referans numaranızla birlikte ödemeyi Halkbank şube veya ATM'lerinden ya da AKSİS sistemi üzerinden online olarak yapabilirsiniz 13.
    Online ödeme için ilgili sayfada bulunan "Ödeme Yap" butonuna tıklamanız yeterlidir 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Harç ücreti nasıl ödenir?

    Harç ücretleri aşağıdaki yöntemlerle ödenebilir: Ziraat Bankası: Anlaşmalı üniversitelerin harç ücretleri, Ziraat Bankası ATM'leri, şubeleri veya internet bankacılığı üzerinden ödenebilir. Halkbank: Halkbank Mobil uygulaması, internet bankacılığı, Dialog hizmeti veya şubeleri aracılığıyla harç ödemeleri yapılabilir. İş Bankası: İnternet Şubesi ve İşCep uygulaması üzerinden "Ödemeler > Eğitim Ödemeleri" adımları takip edilerek ödeme gerçekleştirilebilir. Garanti BBVA: Garanti BBVA Mobil ve internet bankacılığı üzerinden "İşlemler > Ödemeler > Üniversite" adımları izlenerek ödeme yapılabilir. Ayrıca, Gelir İdaresi Başkanlığı'nın İnteraktif Vergi Dairesi hizmeti ile Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı, pasaport ve sürücü belgesi değerli kağıtlar bedeli ile pasaport harç bedelleri de ödenebilir.

    İstanbul Üniversitesi kayıt yenileme nasıl yapılır?

    İstanbul Üniversitesi'nde kayıt yenileme işlemleri genellikle şu adımları içerir: 1. Duyuruların Takibi: Kayıt yenileme tarihleri, İstanbul Üniversitesi'nin resmi web sitesi üzerinden duyurulur. 2. Öğrenci Portalına Giriş: Kayıt yenileme işlemleri, İstanbul Üniversitesi'nin öğrenci portalı üzerinden yapılır. Bunun için öğrenci, kendisine ait kullanıcı adı ve şifre ile portala giriş yapmalıdır. 3. Ders Seçimi: Öğrenciler, kayıt yenileme döneminde alacakları dersleri seçebilirler. 4. Mali Yükümlülüklerin Tamamlanması: Kayıt yenileme sürecinde, eğitim ücretinin ödenmesi gerekmektedir. 5. Kayıt Yenilemenin Onaylanması: Tüm bu adımlar tamamlandıktan sonra, kayıt yenileme işlemi sistem üzerinden onaylanır ve öğrencilere resmi belgeler iletilir. Ek Bilgiler: - Kayıt yenileme tarihleri her yıl değişebilir, bu nedenle akademik takvimin takip edilmesi önemlidir. - Kayıt yenileme işlemleri sırasında gerekli olabilecek belgeler arasında kimlik fotokopisi, öğrenci belgesi ve ödeme dekontu yer alır.

    İstanbul Üniversitesi bahar dönemi harç ücreti ne zaman?

    İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi (AUZEF) bahar dönemi harç ücreti 17 Şubat - 2 Mart 2025 tarihleri arasında ödenecektir.